Fagforbundet Vestfold Telemark støtter Norsk Folkehjelps innsamling til nødhjelp i Palestina

Picture is taken in March 2006. Holding hands in front of a line up with palestinian flags. Leier hverandre foran oppstilte palestinske flagg (Foto: Mohammed Omer Moghayer)

Menneskene i Gaza er hardt rammet av de massive bombeangrepene, uten mulighet for å flykte. De trenger øyeblikkelig hjelp. Behovet for mat, vann og hygieneartikler er stort. Norsk Folkehjelp har derfor startet en innsamling til befolkningen i Gaza.

19.05.2021 av Rune Mathiassen
Sist oppdatert: 19.05.2021

Fagforbundet Vestfold og Telemark støtter denne innsamlingen med kr. 20.000,-.

Samtidig oppfordrer vi også andre organisasjoner og enkeltpersoner til på denne måten å gi en håndsrekning til det palestinske folket.

Se forøvrig:

Samler inn penger til nødhjelp

og

Tar sterk avstand fra angrep på sivile

Bildet i artikkelen er kreditert: Norsk Folkehjelp/ Mohammed Omer Moghayer