Priser for leie av hyttene. Betaling.

Det er 2 priskategorier der hytten på Liset og den store hytten på Oppheim (Oppheim-4) har høyeste pris og de tre mindre hyttene på Oppheim laveste.

17.04.2018
Sist oppdatert: 14.04.2021

Rabatter og tillegg.

• Hytteeierne, dvs. medlemmer av Fagforbundet Helse Bergen, får ca. 30% rabatt (avrundet).
  • Pensjonister får 25% rabatt på utvalgte "grønne dager". Pensjonister som er medlemmer får 50% rabatt disse dagene. *).
  • I påsken er det et "påsketillegg" på 30% i tiden fra fredag før palmesøndag til 2. påskedag.

Prisene gjelder pr. hytte pr. døgn. Parkering og bruk av ved og strøm er inkludert. Det samme gjelder for bruk av båtene våre på Oppheim.

Priser **) pr. hytte pr. døgn:

Hytte   Ordinær pris  Medlemspris
Liset og Oppheim-4 Kr. 580,00 Kr. 406,00
Oppheim-2 og -3  Kr. 350,00 Kr. 245,00
Oppheim-1 (dyrefri!) Kr. 420,00 Kr. 294,00

Betaling:

Ved tildeling sendes en e-post (evt. som papirbrev til de som ikke bruker e-post) med betalingsopplysninger og noe annen praktisk informasjon. Kontonummeret er 3208.20.63616 og vi ber om innbetaling seinest 14 dager før leieforholdet begynner. Det kreves framvisning av kvittering ved utlevering av nøkler.

Avbestillingsfrist er den samme som betalingsfrist, dvs. 14 dager før oppholdet begynner. Sørg for å ha en reiseforsikring som dekker leien i fall noe oppstår som hinder deg i å reise.

_____________________________

*) "Grønne dager" for pensjonister o.l. gjelder i hovedsak dager det ikke er skolefri i Bergen og såkalte "inneklemte" dager Det vil typisk gjelde søndag kl. 16 til fredag kl. 16. Helligdager og andre dager det er skolefri er merket av i kalenderen. For pensjonister som er medlem av Fagforbundet Helse Bergen og/eller Helse Bergen Pensjonistforening blir det ½ pris  og for andre pensjonister ¾ av ordinære priser.

**) Prisene er sist fastsatt av medlemsmøte i Fagforbundet Helse Bergen 17. april 2018.