Temadag 13.mai

Yrkesseksjon helse og sosial har temadag om vold og aggresjon 13.mai.

30.04.2019
Sist oppdatert: 14.04.2021

VELKOMMEN GRATIS TEMADAG MED LUNSJ!

Foredragsholder:      Ole Greger Lillevik.

Tid:                                      13. Mai.2019.

Kl.                                       10:00- 15:00

Sted:                     Fagforbundet Hordaland sine kurslokaler. Vestre strømkai 7. 6 etg.

Tema:                           Vold og Aggresjon

Målgruppe: Alle medlemmer i yrkesseksjon helse og sosial.

Påmelding innen 6. Mai til : sigrun.boe.perez@fagforbundet.no

Lillevik er forfatter og førstelektor ved UiT, Norges Arktiske universitet. Han er psykiatrisk sykepleier og har arbeidet med forskning og undervisning. Han er også tilsatt ved Regionalt Ressurssenter om Vold og Traumatisk stress ved Universitets-sykehuset i Nord Norge (RVTS Nord) i fagteam vold og seksuelle overgrep. Hans forskning har i stor grad vært rettet mot miljøterapeutisk arbeid og trusler og vold i klientarbeid. Han har bidratt til flere artikler og bøker innen sitt fagområde, blant annet «Miljøterapeutisk arbeid i møte med vold og aggresjon» og «Vold mot barn». Hans bøker er å finne på pensum ved en rekke helse- og sosialfaglige utdanninger. I 2014 fikk han Høgskolen i Narvik (nå UiT) sin formidlingspris og i 2017 var han nominert til Formidlingsprisen ved universitetet i Tromsø.

DAGEN BLIR Slik!

•             Vold og aggresjon som fenomen

•             Forebygging

Faseorientert håndtering av konfliktsituasjoner.