GOD PÅSKE!

08.04.2020
Sist oppdatert: 08.04.2020

Til deg som er medlem i Fagforbundet Fana avd 669

Vi har nå kommet til påskeuken og mange av oss har opplevd de siste ukene som ubeskrivelige. Arbeid og fritid har fått nytt innhold og vi har vært nødt til å omstille oss i stor grad.

Noen av dere skulle nok ønske at vi hadde sendt ut mer informasjon fra oss som fagforening og forbund. Her må vi bare beklage til deg som føler at du har fått for lite informasjon. Vi har valgt å opprettholde kontakt med plasstillitsvalgte ute og sendt informasjon til dem. Og vi vet etter samtaler med de plasstillitsvalgte så får de aller fleste informasjon også fra arbeidsgiver. Dette er noe av grunnen til at vi ikke har sendt ut e-poster til alle medlemmene jevnlig.

Vi hadde planlagt flere medlemsmøter og andre aktiviteter som vi har vært nødt til å avlyse. Disse avlysningene er kommet fra Fagforbundet sentralt og vi forholder oss til retningslinjene sendt ut for å hindre smittespredning. Vi planlegger nye aktiviteter og er klare til å dra rundt på arbeidsplassbesøk, være med på medlemsmøter med valg av plasstillitsvalgte og andre aktiviteter så snart det åpnes opp for det. Følg med, her vil det komme informasjon fortløpende.

Har du spørsmål til oss, ikke nøl med å ta kontakt:

Leder Solveig Irene – fana.fagforbundet@gmail.com

Nestleder Charlotte – nestlederfana.fagforbundet@gmail.com

GOD PÅSKE

fra

Styret i Fagforbundet Fana avd 669

{insert_ep_object templateName="image_half" profileId="" imageId="74590" description1="" description2="" align="" href="" type="imageTemplate"}