Visste du at Fagforbundet Skien- Siljan eier feriestedet Fjordglimt i Bamble hvor du kan leie rimelig hytte?

Fjordglimt har 25 båtplasser og 40 campingplasser til utleie for medlemmer i tillegg til 8 utleiehytter som medlemmene kan benytte til en fordelaktig pris. 2 av hyttene er helårshytter, de andre er sommerhytter. På Fjordglimt er det badestrand og flotte turmuligheter. Sjøen er nærmeste nabo og kyststien i Bamble passerer forbi.

01.02.2022 av Tone Stenehjem
Sist oppdatert: 08.04.2022

Fjorglimt er et feriested som blir drevet på dugnad av medlemmene i Fagforbundet Skien- Siljan. Dvs. at ingen er ansatt for å ivareta hytter og camping-området. Med gode leietakere, både på campingplass, båthavn og på hytter har dette fungert fint.

Alle medlemmer blir tilbudt å være med på dugnad hver vår, og stiller da sterkere i trekning av hytter til sommerferien.

Se vedlagte brosjyre for nærmere informasjon om hver enkelt hytte.

Ta kontakt på post.fagforbundet@skien.kommune.no, dersom du har spørsmål om leie av hytte-, båt- eller campingplass på Fjordglimt.

Salgsbetingelser 2022 - Fjordglimt

For medlemmer i Fagforbundet Skien- Siljan:

Håvøytangen 7 og 8:          kr. 215.- pr døgn.       En uke: kr. 1.500.-

Håvøytangen 3, 4, 9 og 11:        kr. 329.- pr døgn        En uke; kr. 2.300.-

Håvøytangen 5 og 6:              kr. 415.- pr døgn.       En uke: kr. 2.900.-

For alle andre:

Håvøytangen 7 og 8:             kr. 500.- pr døgn.          En uke: kr. 3.500.-

Håvøytangen 3, 4, 9 og 11:           kr. 600.- pr døgn          En uke: kr. 4.200.-

Håvøytangen 5 og 6:                kr. 720.- pr døgn.         En uke: kr. 5.000.-

Pinse fredag 3.-mandag 6. juni: Søknadsfrist: 10. mai

Betaling skjer enten via faktura i forkant, eller vipps.

Booking skjer på epost: post.fagforbundet@skien.kommune.no eller tlf. 35581338 (mand-fredag kl. 08.00-15.00). Se lenke til søknadsskjema og brosjyre for nærmere info om hver hytte nederst i denne artikkelen.

Hyttenøklene hentes etter avtale på kontoret i Fagforbundets lokaler i Lundegata 19.b, 2. etasje, utenom skolens ferier.

• Før henting av nøkler må leien være betalt og/eller kvittering fremvises.
  • Dersom hytta avbestilles senere enn 14 dager før leiedato, må det betales full leie.
  • Om du ikke er medlem må du betale en høyere leie om du ønsker hytte.
  • Det er medlemmer som har fortinn på leie av hytter. Det er IKKE anledning for medlemmer å videreutleie til andre. De som faktisk skal bo i hytten må leie selv. Videreutleie vil få konsekvenser!
  • Les i hytteboka ved ankomst – mye nyttig og viktig informasjon i den
  • Lading av elbil er ikke tillatt på hyttene, da el-anlegget ikke er dimensjonert for dette
  • ADRESSEN FOR VÅRT FELLES FERIESTED ER: HÅVØYTANGEN 2, 3967 STATHELLE.
  • OBS: alle hyttene har fått hver sin gateadresse og nye hyttenummer i 2022, sett deg inn i denne endringen slik at du kommer på ønsket hytte.
  • I skolens ferier vil NØKLENE STÅ I HYTTEDØREN.

Gjesteplass på Fagforbundets brygge: kr. 50,- pr. døgn.

Gjesteplass bobil: kr. 200,- pr. døgn.

Vi ønsker deg gjerne velkommen til Fjordglimt - håper å høre fra deg!

Reklamasjon skjer skriftlig til Fagforbundet Skien- Siljan umiddelbart etter oppholdet, enten pr. post til Fagforbundet Skien- Siljan, Lundegt. 19 B, 3724 Skien eller epost: post.fagforbundet@skien.kommune.no.

Klager rettes til selger (Fagforbundet Skien- Siljan) innen rimelig tid. Partene skal forsøke å løse eventuelle tvister i minnelighet. Dersom dette ikke lykkes, kan kjøperen ta kontakt med Forbrukerrådet for mekling. Forbrukerrådet er tilgjengelig på tlf. 23 400 500 eller www.forbrukerradet.no.