Styresamling på Brekstad

Styret i Fagforbundet Indre Fosen har onsdag og torsdag denne uka vært samlet på styre kurs på Brekstad.

20.04.2018
Sist oppdatert: 26.11.2019

Region sekretærene Tarjei Leistad og Marie Jonsson loset oss gjennom med blant annet tema som: styret i arbeid, yrkesfaglig og yrkespolitisk arbeid, ungdom og pensjonist arbeidet, verving og tillitsvalgts apparat i alle avtale områder. Mange viktige områder i styrets arbeid har blitt jobbet med, og vi har sammen fått til et godt grunnlag for veien videre.

Fagforbundet Indre Fosen har i dag over 800 medlemmer fordelt på ungdom, pensjonister og forskjellige yrkesgrupper i kommunal og privat sektor.

Vi har ett stort fokus på at Fagforbundet Indre Fosen skal være en fagforening for våre medlemmer og at de som melder seg inn skal få hjelp i spørsmål og utfordringer våre medlemmer står ovenfor.