Visste du at du kan stemme fra og med 1. juli?

Dersom du ikke har mulighet til å stemme i den ordinære forhåndsstemmeperioden eller på valgdagen, kan du tidligstemme i Oslo rådhus mellom 1. juli og 9 august fra kl. 09.00-15.30.

11.07.2019
Sist oppdatert: 11.07.2019

Du kan tidligstemme i Oslo rådhus, inngang fra Borggården, på hverdager mellom klokken 09:00 og 15:30. Dette gjelder i perioden 1. juli til 9. august. Vanlig forhåndsstemmegivning i alle bydeler starter mandag 12. august.

Hva er tidligstemmegivning?

Tidlig forhåndsstemmegivning er et tilbud for å sikre at alle velgere som ønsker, skal få avgitt sin stemme. Dersom du ønsker å avgi din stemme før forhåndsstemmeperioden, må du ta kontakt med en kommune for å avtale tidspunkt for stemmegivning. Noen kommuner tilbyr tidligstemmegivning i kommunens åpningstider, hvor du bare kan møte opp. Ta kontakt med kommunen hvor du ønsker å avgi din stemme for mer informasjon om tidligstemmegivning.

Stem for et trygt arbeidsliv!

Fagforbundet Oslo ønsker fire nye år med et rødgrønt byråd som samarbeider med Rødt. Byrådet må satse på hele og faste stillinger, fortsette å ta tilbake velferdstjenester, være i front i kampen mot sosial dumping, forsterke tillitsreformen og fornye boligpolitikken.

Rødgrønt byråd = Det beste for våre medlemmer.

Les mer: https://oslo.fagforbundet.no/forsida/?article_id=148429