Arrangementer i Fagforeningen

Fortell oss hva du mener er viktig!

Fortell oss hva du mener er viktig! (Foto: Fagforbundet)

Det foregår mye spennende aktivitet i fagforeningen denne høsten, og mange arrangementer blir rask fullt

11.10.2019
Sist oppdatert: 11.10.2019

Arrangementer i Fagforeningen

Det foregår mye spennende aktivitet i fagforeningen denne høsten, og mange arrangementer blir rask fullt

Les mer om aktivtiter i fagforeningen her:

Kommende arrangementer (trykk på arrangementet for mer informasjon)

Få oversikt over fordelsprogrammet LO Favør

Hvordan kan jeg få hjelp av fagforeningens tillitsvalgte til fast og hel stilling?

Et praktisk kurs for å forebygge og minimere risiko der arbeid kan medføre at en blir utsatt for vold og trusler.

Pensjonskurs

Pensjonskurs for ansatte i Oslo Kommune om pensjon er lagt ut på kalenderen.

Pensjonskurs i øvrige tariffområder legges ut i nær fremtid.

Bli med – vær aktiv!

I 2020 er det tariffoppgjør. Fagforbundets størrelse er vår viktigste tariffmakt.

For at vi skal være flere som står sammen for å dra i land et godt og rettferdige oppgjør, oppfordrer vi deg til å være med og verve en kollega!

Se vår nettsiden for gode tips om verving og oversikt vervepremier

Muligheten for å påvirke arbeidshverdagen på din arbeidsplass er avhengig om Fagforbundets medlemmer har valgt seg en tillitsvalgt.

Har dere ikke tillitsvalgt på arbeidsplassen oppfordrer vi dere til å ta kontakt med klubben eller fagforeningen, så hjelper vi til  med valg og skolering.

Finn kontaktinformasjon på www.fagforbundet061.no