Urbane Totninger-show, eksklusivt for Fagforbundet Innlandets medlemmer

Gustav Nilsen, Paul Håvard Østby og resten av Urbane-gjengen inviterer til en morsom time for Fagforbundets medlemmer.

26.05.2020
Sist oppdatert: 26.05.2020

Fagforbundet Innlandet ønsker å invitere deg som medlem i Innlandet til et eksklusivt show kun for medlemmer. Dette er en liten takk til alle for den dugnaden dere har bidratt til, i en tid som for mange har skapt usikkerhet og bekymring for fremtiden. Mange av våre medlemmer har stått i front og kjempet en kamp for alle som har blitt rammet, enten det har vært i helsevesenet, barnehager og skoler, NAV eller andre tjenester som er regnet som samfunnskritiske.

Vi ønsker derfor med dette å bringe litt latter og glede rett inn i stuene til dere alle!

Tid og sted:
25. juni 2020, kl. 19:00 eller 26. juni 2020, kl. 21.00

– hjemme i din egen stue.

Dette tilbudet er eksklusivt  for Fagforbundet Innlandet sine medlemmer.

Det blir Håkon Skaug-foredrag, Onkel Børre kommer innom og i tillegg møter vi både Therese Johaug og landslagstrener-Thorir. Paul og Gustav tar også med seg hvert sitt favoritt-klipp fra Urbane Totninger og det blir urpremiere på en egen, spesialskrevet Fagforbund-sang!

Velkommen til en usedvanlig artig time med Gustav, Paul og resten av Urbane-gjengen – direkte hjemme i din egen stue. Eksklusivt for Fagforbundets medlemmer!