Støtte til arbeidsmiljøtiltak

Fagforbundet Gjøvik har også i år satt av kr 40 000 til arbeidsmiljøtiltak til fordeling på våre medlemmers arbeidsplasser.

23.10.2020
Sist oppdatert: 23.10.2020

Støtte til arbeidsmiljøtiltak 2020.

Fagforbundet Gjøvik har også i år satt av kr 40 000 til arbeidsmiljøtiltak til fordeling på våre medlemmers arbeidsplasser.

Tanken er å gjøre det triveligere for våre medlemmer ved for eksempel sosiale tiltak og aktiviteter, innkjøp av utstyr som arbeidsgiver eller NAV ikke dekker osv.

Dette ønsker vi og fordele ute på arbeidsplasser, der vi har medlemmer ut fra antall medlemmer og antall arbeidsplasser som søker.

Send oss en søknad som inneholder navn på arbeidsplass, litt om arbeidsplassen, hvor mange medlemmer som arbeider der, hva slags tiltak dere ønsker og beløp, hvorfor dere søker, og til slutt hvorfor vi skal velge dere.

Søknaden sendes til:

Fagforbundet Gjøvik

2810 Gjøvik

Eller til e-post adresse

Randi.Aaslund@gjovik.kommune.no

Frist: 20. november 2020.

Styret i Fagforbundet vil deretter behandle innsendte søknader

Støtte til arbeidsmiljøtiltak 2020 (DOC: 30.5 kB)