AVLYST! "Her er vi" - 24.mars 2020

Fagforbundet Ung Innlandet i samarbeid med linjeforeningen FRESK arrangerer fagdag den 24.mars 2020

10.02.2020
Sist oppdatert: 11.03.2020

ARRANGEMENTERT ER AVLYST, med hensyn til anbefalinger fra helsemyndighetene vedrørende begreninsning av smitte av korona-viruset.

«Her er vi» tar for seg følgende tema:

• Traumer
  • Overlevelsesstrategi
  • Om å se barn
  • Rollen som hjelper
  • Dissosiasjon
  • Om å være skamfull, sår og redd

Målgruppe:

Student, elev, lærling og unge medlemmer Fagforbundet Innlandet, medlemmer av linjeforeningen FRESK.

Det er 18 års aldersgrense på arrangementet.

Tid og sted:

24.Mars 2020 kl. 18:00 – 20:00 på Studentenes hus «huset» NTNU Gjøvik

Påmelding på vedlagte link innen 10.mars 2020

Foreleser: Elin Bodin

INFO OM FORELESER:

“18. september 1962 ble jeg født på et lite sted på Østlandet. Det har blitt meg fortalt at det var en planlagt fødsel. Mine foreldre var på den tiden hjelpesløse i forhold til hverandre på det seksuelle plan. Det var i følge min far ikke spennende nok. Min mor var enig i dette og ble med på tanken om å få et barn de kunne ha sex sammen med...”

Slik åpner Elin sitt foredrag. I over 30 år ble hun misbrukt på det groveste av sine nærmeste. Hennes overlevelsesstrategi lå i hennes evne og styrke til å dissosiere.

Dette kurset er gratis for Fagforbundet Ung Innlandet  og linjeforeningen FRESK sine medlemmer.

Fagforbundet Ung Innlandet dekker kostnader til foreleser, materiell og servering.

Fagforbundet Ung Innlandet dekker ikke reise eller tapt arbeidsfortjeneste