Nyttige lenker til foredrag, kompetanseheving samt en podkast

I disse korona-tiderhvor vi ikke kan samles til fagdager, kurs og konferanser - så har vi her samlet ulike nyttige lenker til webinar, fagdager og Fagforbundets egen podkast dersom du har en ledig stund.

07.05.2020
Sist oppdatert: 07.05.2020

Foredrag hos Athenas:

Athenas er nå klar med en perlerekke av gratis foredrag på nett, som du kan delta på via din PC, nettbrett eller mobiltelefon.

Les mer om fordragene eog meld deg på her.

Fagforbundets egen podkast - Fagprat:

Sjekk ut det splitter nye faglige tilbudet fra yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet, podkasten Fagprat.

Her kan du for eksempel høre om faglige mikroorganismer, yrkeskonkurranser, veiledning av lærlinger, ungdomshjernen og Fagforbundets ledertreningsprogram. Det kommer jevnlig nye episoder, med nyttige temaer som kan passe for deg.

Lytt til podkasten her.

Fag i fokus - minikurs av Fagforbundet der du er:

Fag i fokus

Høgskolen i Innlandet

Høgskolen i Innlandet tilbyr studie for Fagforbundet sine medlemmer innen organisasjon og ledelse.

Dette er et studium som tilbys på oppdrag fra Fagforbundet, det tilbys Fagforbundets medlemmer i studieåret 2020/2021.

Dette er en emnegruppe som er satt bredt sammen for å kunne utgjøre en grunnutdanning innen organisasjon og ledelse. Relevans og tilpassing til arbeidslivets behov er spesielt vektlagt og planlagt i et samarbeid med Fagforbundet. Første kull startet høsten 2019 og neste kull startet vår 2020, vi har nå ca. 110 fagforbundsmedlemmer sm går på dette studiet.

Les mer om dette studiet og meld deg opp her.