Webinar for ansatte i sykehus 10.november 2020

luis melendez

Å bli utsatt for aggresjon, trusler eller vold på arbeidsplassen er skremmende for alle. Noen arbeidstakere er mer utsatt enn andre, og dessverre er dette et scenario som øker i omfang og som stadig flere opplever.

01.10.2020
Sist oppdatert: 01.10.2020

Er du eller dine kolleger uforberedt dersom en slik situasjon inntreffer, kan opplevelsen bli unødvendig voldsom.

Bevisstgjøring rundt konflikthåndtering er nødvendig for å minimere risikoen for at vanskelige situasjoner ender opp med utøvelse av vold.

På dette kurset møter du en fantastisk kursholder som med masse erfaring, humor og varme gir deg kunnskap og trygghet til å håndtere denne typen situasjoner.

Formål: Kurset skal bevisstgjøre deltakeren på hvordan man forebygger og forholder seg til konfliktfylte og truende situasjoner, for å minske risikoen for å bli utsatt for vold.

Målgruppe:   Ansatte innenfor sykehus i Innlandet.  Kurset er for medlemmer i Fagforbundet Innlandet og er gratis. Max antall deltakere er 35 og det er førstemann til mølla.

Tid og sted:

10.November 2020 kl. 12.00 – 15.00 som webinar.

Tilgangen til kurset blir sendt ut til på mail til deltakerne rett før kurset.

Påmelding skjer elektronisk på vedlagte link innen 1.november 2020

NB! Pass på at du mottar bekreftelse på registreringen på mail – sjekk evt. Spam-filter.

SE VEDLAGTE KURSINVITASJON FOR MER INFORMASJON!