Fagdag merkantilt ansatte i kirken

Fagforbundet Innlandet, yrkesseksjon kontor og administrasjon og yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst inviterer til gratis fagdag 2.-3.november for sine medlemmer.

05.10.2020
Sist oppdatert: 19.10.2020

TEMA:

• Ny trossamfunnslov: Hvordan påvirker dette kirka? Hva er nytt? Hva forblir likt?
  • Arbeidet med ny kirkelig organisering: Hva vet vi? Hva kan vi vente oss? Tidsakse?
  • Å jobbe i et trossamfunn: Roller, forventinger, tro og ikke-tro
  • Tverrfaglighet i kirka – Hva er det?
  • introduksjonsprogram for nyansatte i Den norske kirke, hva er viktig å få med?

Målgruppe:   Merkantilt ansatte i kirken, men også åpent for andre yrkesgrupper i KA

Tid og sted:

2.-3.november 2020 på Honne Hotell og Konferansesenter, Biri.

Det er mulighet for å overnatte.

Påmelding skjer elektronisk på vedlagte link innen 25.oktober 2020:

NB! Pass på at du mottar bekreftelse på registreringen på mail – sjekk evt. Spam-filter.

Det vil være mulighet for å overnatte – angi dette når du melder deg på.

Påmeldte som uteblir fra fagdagen, blir fakturert med kr 1 500,-.

SE VEDLAGTE KURSINVITASJON FOR MER INFORMASJON.