Fagforbundets topplederprogram

Annethvert år arrangerer vi Fagforbundets topplederprogram. Topplederprogrammet er et gratis tilbud til medlemmer i fagforening for rådmenn og andre ledere.

05.09.2018 av Marianne Billing
Sist oppdatert: 22.10.2019

Søk om å delta her.

Fagforbundet samler kjente og dyktige forelesere, etablerer unike læringsarenaer og har som ambisjon at du skal få akkurat det påfyllet du trenger for å være rustet til de endringer som ligger foran deg.

Programmet er utviklet og leveres i samarbeid med eksperter på lederutvikling i AFF, Norges ledende leverandør av lederutvikling og arrangør av Solstrandprogrammene. For å sikre høy grad av læring og utvikling, legges det opp til stor grad av egeninnsats i og mellom samlingene, erfaringsdeling og praktisk bruk av teorien som presenteres av anerkjente forelesere.

Praktisk informasjon:

Ledertreningsprogrammet er et gratis tilbud til medlemmer av Fagforening for rådmenn og andre ledere, avd 679. Det som dekkes er deltakeravgift, måltider og overnatting. Reiseutgifter dekkes ikke. Dersom du er forhindret i å delta på en samling må vi få beskjed om dette senest 14 dager i forkant av programstart. Hvis vi får beskjed senere enn dette vil du bli fakturert kr 5000.

Samlingene vil holdes på en gjestegård i nærheten av Gardemoen.

Deltakelse på ledertreningsprogrammet må være avklart og godkjent av arbeidsgiver.

Søknadsfrist er 15.januar 2020.

Datoer for samlingene:

Samling 1: 25.-27.mars 2020
Samling 2: 03.-05.juni 2020
Samling 3: 7.-9.oktober 2020

Søk om å delta her.

Har du noen spørsmål kan du kontakte Christina Kårstad.