Nyheter

Fagforbundet Post og finans har vunnet en stor seier når Posten går fra løsarbeid til faste stillinger for varebilsjåførene.

Storrengjøring i Posten og Bring – fra løsarbeid til faste stillinger for varebilsjåførene

– Posten går foran i bransjen når de nå ansetter 200 varebilsjåfører til å utføre varebiltjenestene sine, sier leder av Fagforbundet Post og finans, Gerd Øiahals.

Hytta Fidjeland i Sirdal. Høyeste bud er akseptert

Vi har akseptert høyeste bud på kr2.120.000,- for HYTTA Fidjeland i Sirdal. Medlemmer i Fagforbundet Post og finans kan tre inn i høyeste bud.

Hytta Hugulia Tolga - høyeste bud er akseptert

Vi har akseptert høyeste bud på kr 1.300.000 for Hugulia Tolga i Nordre Land. Medlemmer i Fagforbundet Post og finans kan tre inn i høyeste bud.

Tariffoppgjøret går til mekling

Et flertall av Fagforbundets medlemmer i Posten Norge stemte nei til resultatet i årets lønnsoppgjør. Det innebærer at vi må be om riksmeklerens hjelp.

Hytta Tolga på Hugulia skal selges

Hytta har adresse Postvegen 10, 2880 Nord Torpa. Fagforbundet Post og finans sine medlemmer har forkjøpsrett og kan tre inn i høyeste bud. Visning 18.juni. Prisantydning Kr 1,2 mill.

Hytta Fidjeland i Sirdal skal selges

Hytta har adresse Hotellveien 72, 4443 Tjørhom. Fagforbundet Post og finans sine medlemmer har forkjøpsrett og kan tre inn i høyeste bud. Visning 19.juni. Prisantydning Kr 2.390.000,-

Delta i styrevalget 2022 i Posten og Bring

Styrevalget i Posten Norge avholdes i perioden 11.-20. mai. Fagforbundet Post og finans stiller liste sammen med de andre forbundene i LO. Den heter «LO-forbundene i Posten og Bring» Det er viktig at du stemmer på denne lista for at dine tillitsvalgte skal bli representert i styret.

Tariffoppgjøret er i gang

Tiden har kommet for lønnsoppgjørene i virksomhetene i Fagforbundet Post og finans. Som alltid har vi fått mange og gode innspill i tariffdebatten i forkant av oppgjørene. De viktigste innspillene har dreid seg om lønn, hjemmekontor og kompetanse. Det tar vi med oss inn i forhandlingene, sier Gerd Øiahals, leder for Fagforbundet Post og finans.

LO Favør utvider Innboforsikringen

LO Favør Innboforsikring utvides til å omfatte innbo og løsøre for flyktninger medlemmene tar inn i egen bolig.

Kollektive forsikringer for 2022

I slutten av november fornyes LOfavør reiseforsikringen som medlemmene i Fagforbundet Post og finans har i Fremtind forsikring.

Feriehjem - søknadsfrister 2022

Her er søknadsfristene for leie av hytter og leiligheter i 2022 - søknader kan legges inn i bookingsystemet Cabin Web fra 1. september. For Spania-leilighetene kan det søkes fra 11. oktober.

Lene Martinsen

Hytter og leiligheter til sommerferien 2021

Ønsker du en hytte ved sjøen eller på fjellet, eller en leilighet i Oslo eller Svolvær til sommeren? Søknadsfristen er 20. april 2021

Mennesker i krise og sorg

Manglende trekk for Fagforbundet Post og Finans på marslønn

Vår leverandør rakk dessverre ikke å få sendt over fil med trekk for Fagforbundet Post og Finans denne måneden. Dette skyldes tilpasninger og overføring til nytt system.

Ledersamling på Storholmen 10

Nytt hyttebookingssystem åpner 1. februar

Det nye hyttebookingssystemet åpner mandag 1. februar kl 09.00.

Nytt medlemsnummer og innlogging for Post og finans-medlemmer

Vi er nå flyttet over i samme medlemssystem som resten av Fagforbundets medlemmer. Dette medfører noen endringer for deg som medlem:

Kompetanse med på jobben

Stipendordninger Fagforbundet Post og finans

Studerer du eller vurderer å gjøre det? Nå nærmer det seg søknadsfrist for stipender.

Webinar med HELP advokatforsikring for medlemmer

De neste fire tirsdagene har advokatene i HELP gratis webinar for medlemmer. Hvert webinar har ett tema.

Forsikring – Priser i 2021

LO-kongressen blir spennende med flere kontroversielle saker, mener Gerd Kristiansen.

LOfavør Reiseforsikring digitaliserer utsendelsene

I tråd med LOfavørs visjon om å bidra til bærekraft og å velge kostnadseffektive løsninger, avslutter de dobbelteksponering av informasjon i form av papirutsendelser.

Lene Martinsen

Hyttebookingsystemet stenger fra 11. desember 2020 til 1. februar 2021

Bookingsystemet skal byttes ut med et nytt og oppdatert system. For å få over alle data og bestillinger må vi stenge hyttebookingen i en periode.