Presentasjoner fra Brannkonferansen 2024

Takk til alle deltakere, innledere og utstillere som var med på Brannkonferansen 2024! På denne siden har vi lagt ut presentasjonene fra konferansen.

Øvelse med brannvesenet

Meld deg på Brannkonferansen 2024!

Brannkonferansen 2024 blir holdt på Scandic Oslo Airport 20-21 mars. Årsmøte i Brann og redningsforum blir avholdt samme sted 19 mars. På denne siden finner du foreløpig program og påmelding til konferansen.

Brannkonstabel utrykning

Presentasjoner Brannkonferansen 2023

Takk for en fantastisk konferanse med rekordhøy påmelding og høy kvalitet på både deltagere og innledere!

Banner for konferanse for brannfolk

Brannkonferansen 8-9 mars 2023 – FULLBOOKET!

Konferansen er fullbooket! Påmelding til venteliste sendes til kristine.dahlen@fagforbundet.no Nå er det tid for å starte påmeldingen! Brannkonferansen 2023 avholdes 8-9. mars på Quality Airport Hotel på Gardermoen. Som vanlig arrangeres års- og medlemsmøte i Norsk Brann- og redningsforum dagen i forveien, 7. mars. Nedenfor kan du se det foreløpige programmet.

Brannkonferansen 2022

Hold av datoene! Brannkonferansen 2022 blir avholdt 30-31 mars på Clarion Hotel & Congress Oslo Airport. 29. mars blir årsmøte og medlemsmøte i Norsk Brannmannsforum avholdt samme sted. Påmeldingsfristen er 15. mars.

Brannkonferansen 2021 blir digital!

6. april åpner Brannkonferansen 2021. Det blir gratis for alle å delta og vi kommer til å legge ut lenke til konferansen på denne siden. Her finner du det foreløpige programmet.

Presentasjoner fra Brannkonferansen 2020

Brannkonferansen 2020 ble avholdt i Drammen 3-4. mars. Vi fikk presentert en rekke spennende foredrag de to dagene. På denne siden finner du presentasjonene.

Nå kan du melde deg på Brannkonferansen 2020!

Fagforbundets årlige brannkonferanse er en populær møteplass for medlemmene våre i brann- og redning. Årets konferanse avholdes på Quality Hotel River Station i Drammen 2-4. mars 2020. Prisoversikten finner du nederst på denne siden.

Presentasjoner fra Brannkonferansen 2019

Nedre Romerike brannvesen

Meld deg på Brannkonferansen 2019

Fagforbundets årlige brannkonferanse har utviklet seg til å bli en sentral møteplass for våre medlemmer innen brann- og redningstjenesten, og vi etterstreber å utforme interessante konferanseprogram med aktuelle problemstillinger. Brannkonferansen 2019 arrangeres på Gardermoen (Quality Airport Hotel Gardermoen) fra 12. mars til 14. mars.

Presentasjoner fra brannkonferansen 2016

Da er ‪#‎Brannkonferansen2016‬ over. Vi vil takke alle deltakere, innledere og utstillere for deres bidrag til nok en vellykket brannkonferanse. Det har vært tre faglig interessante og sosiale dager i Bodø. Nedenfor finner du presentasjonene fra de ulike innleggene.

Oppsummering av Brannkonferansen 2018

Da er ‪Brannkonferansen 2018‬ over. Vi vil takke alle deltakere, innledere og utstillere for deres bidrag til nok en vellykket brannkonferanse. Det har vært tre faglig interessante og sosiale dager på Gardermoen. Her finner du presentasjonene fra de ulike innleggene.