Skriv ut og del Fagforbundets takkeplakater!

Mange av våre medlemmer gjør en ekstra innsats i disse dager. De fortjener ros og takk for det de gjør. Del plakatene på Facebook og skriv ut og heng opp på oppslagstavla på jobben din.

02.04.2020 av Birgit Dannenberg
Sist oppdatert: 07.05.2020

Våre medlemmer viser fleksibilitet når det gjelder arbeidstid og arbeidsoppgaver. De stiller opp der det er behov, de opprettholder samfunnets grunnleggende funksjoner og de fortsetter å ta vare på de mest sårbare gruppene, våre syke og gamle og barna våre. Vi er stolte!

Her kan du laste ned plakat til arbeidsplassen din!

Vil du gjerne gi en ekstra klapp på skulderen til dine kolleger på arbeidsplassen, så lager Fagforbundet nå fortløpende takkeplakater i A4-format, som du enkelt kan laste ned, skrive ut og henge opp på arbeidsplassen din.

Last ned plakat for sosiale medier!

De små plakatene med takk til forskjellige yrkesgrupper og bransjer som du kanskje har sett på Facebook og Instagram, er nå også nedlastbare. Du kan dele dem på Facebook- eller Instagram-siden til fagforeningen din.

Siden oppdateres fortløpende

Vi hyller våre medlemmer og tillitsvalgte for innsatsen de gjør. Vi lager takksigelsene fortløpende. Vil du helst ikke vente, så ligger det allerede nå en plakat ute med en takk til alle sammen, rett og slett.

Prøv Fagforbundets eget bildeverktøy til Facebook-post

Logg deg inn i medlemsportalen på Fagforbundets nettsider. Under fanen «Tillitsvalgt» på forsiden ligger et bildeverktøy som heter Bildebyggeren. Legg tekst på bilde og lag proffe poster på Facebook.

Del et bilde av din nye arbeidshverdag!

Dette er en utfordring til deg som er medlem eller tillitsvalgt i Fagforbundet. Vis oss hvordan du har det på jobb akkurat nå!

Gå til Fagforbundets Facebookside. Publiserer bildene dine i kommentarfeltet i den øverste posten: "Send oss bilder av din nye arbeidshverdag!"

Det er lov å dele flere bilder :-)