Nyheter

God idé:  Fagforbundets Hanne Slettvold fikk ideen om å la politikerne gjennomføre røykdykkerstesten.

Fagforbundets Hanne Slettvold brenner for særaldersgrensa

– Når jeg tenker på at politikerne vil fjerne særaldersgrensa for brannfolk blir jeg rett og slett forbanna. Derfor bestemte vi oss for å invitere dem til å teste minimumskravene for røykdykkere, sier Hanne Slettvold.

God påske!

Vis din stolthet med Fagforbundets profilbilde-­rammer!

Fagforbundet organiserer mange ulike yrkesgrupper. Vis din solidaritet og stolhet på Facebook med en av våre profilbilde-rammer!

Podcast om vann og avløp

E-læringskurs i håndhygiene

E-læringskurs i smitterenhold

Håndtering av viktige saker i en krisesituasjon

De første tre ukene etter at regjeringen innførte en rekke restriksjoner for å håndtere og bremse koronautbruddet har Fagforbundet bidratt til å løfte flere viktige saker som berører medlemmene innen yrkesseksjonens ansvarsområde.

Koronainformasjon

Situasjonen knyttet til koronaviruset endrer seg raskt. Fagforbundet følger denne nøye og formidler oppdatert informasjon til medlemmer og tillitsvalgte.

Illustrasjon.

Del et bilde av din nye arbeidshverdag!

Dette er en utfordring til deg som er medlem eller tillitsvalgt i Fagforbundet. Vis oss hvordan du har det på jobb akkurat nå!

. Illustrasjonsbilde: Bioldet viser brannfolk på Lørenskog brannstasjon Nedre Romerike brannvesen

Brannforebyggerkonferansen 10.-11. juni 2020

Gate i Osloillustrasjon

Trafikkbetjentkonferansen 21-22. april

Prøvenemndsamling 6. mai – ikke vent med å melde deg på!

_Y7E7887_web

Årets byggdrifter 2020