Glimt fra Haraldvollen-leiren 2023

To lag med barn og voksne som står på en gressplen og trekker i et tau.

Full fart på Ringsaker!

Strålende sol og blide fjes på Fagforbundet og Framfylkingens familieleir på Ringsaker.

Hallvard Strønen instruerer på Fagforbundet og Framfylkingens familieleir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole på Ringsaker 2017

Fagforbundet ønsker velkommen til familieleir sommeren 2023

Vi følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt av aktiviteter for barn og voksne. Det blir én leir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole, Ringsaker i Ringsaker kommune, og en leir på Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune.

Glimt fra familieleiren på Haraldvollen august 2019

Fagforbundet og Framfylkingen arrangerte familieleir på Haraldvollen leirskole i Målselv kommune i Troms. Her har samhold, omtanke og solidaritet stått i fokus.

Fagforbundets team er klare til å ta imot medlemmer med familier til en ukes leir på Haraldvollen i Målselv.

Velkommen til Haraldvollen!

Da er vi klare for årets leir i nord, en flott bukett med spente leirledere som venter på en gjeng med enda mer spente leirdeltakere.

Glimt fra familieleiren på Ringsaker i 2019

Hvert år lager deltakerne på mediagruppa en bildekarusell som vises på avslutningen av leiren. Her er årets utgave. Enjoy!

Familieleir – moro fra morgen til kveld!

For sjette år på rad arrangerer Fagforbundet og Framfylkingen familieleir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole på Ringsaker. 60 barn og 53 voksne er med på fem dager med masse aktiviteter og hyggelig samvær.

Besøk på Helgøya klatrepark

HURRA, det er familieleir!

Denne uka var 114 voksne og barn samlet på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole i Ringsaker på Fagforbundet familieleir. Leiren er et tilbud til medlemmer i Fagforbundet.

Fantastisk familieleir for Fagforbunds­medlemmer

Denne uka arrangerer Fagforbundet og Framfylkingen familieleir for femte år på rad. 109 store og små deltagere reiser fra land og strand for å ha en fantastisk ferieuke på Arbeiderbevegelsens folkehøyskole på Ringsaker.

Janne Starup Bønes viste teaterstykket "Janne og Muskat" på Fagforbundet og Framfylkingens familieleir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole på Ringsaker i 2017.

Musespist familieleir

Tirsdag 27. juni var det teater på leiren. Barna var veldig engasjerte og likte godt forestillingen.

Spørsmål og svar om leir

Her vil vi prøve å svare på mulige spørsmål fra deg som lurer på hvordan du melder deg på, hvilken leir du kan melde deg på, hvordan det er på leir og så videre. Les denne, og send en e-post hvis du lurer på noe mer.

Bli hørt-kurs med Mats Monsen på Fagforbundets og Framfylkingens familieleir 2016

Bli hørt

Det er viktig for alle å bli hørt. Så hva gjør du når ingen hører etter?