Meld deg på Fagforbundets julekalender

Brannstasjonen, Vardenbakken

Brannstasjonen, Vardenbakken (Foto: Mette Marit Bratlie)

Etter fjorårets suksess med julekalender for tillitsvalgte, utvider Fagforbundet i år med kalenderglede til ALLE medlemmer som ønsker å delta (også tillitsvalgte). Husk å forhåndsregistrere deg så får du en påminnelse når moroa starter. :)

12.11.2020 av Ellisiv Solskinnsbakk
Sist oppdatert: 12.11.2020

I desember kan medlemmene bli bedre kjent med forbundet sitt gjennom å delta i julekalenderen. Hver dag kommer et enkelt spørsmål å svare på, med muligheten til å vinne flotte Fagforbundet-premier.

Tips gjerne medlemmene

I en ellers vanskelig tid for mange, oppfordres tillitsvalgte til å tipse medlemmene om denne førjulsaktiviteten. De medlemmer som vi har registrert e-post til, og som ikke har reservert seg mot e-post fra Fagforbundet, vil også motta informasjon om kalenderen på e-post.

Her melder du deg på nå og så vil du motta påminnelse og daglige luker på e-post når kalenderen starter:

Meld meg på julekalender