Årsmøtet 2023

Fagforbundet avd. 193 Eidskog avholdt den 26.01.22 årsmøte på Eidskog rådhus. Nytt styre for foreningen er;                                              Leder Astrid Holth,                                                                                                  Nestleder Anita Corell Hennøen,                                                              Sekretær; Ruth Mathisen,                                                                              Kasserer; Geir Magne Melbye,                                                          Opplæringsansvarlig; Hanne Kringen Larsen;                         Barnebykontakt; Ann Kristin Grorud                                                              Leder for pensjonist og uføre utvalg; Harald Bjerkan                                  Yrkesseksjonsledere                                                                                                    for helse og sosial; Hilde Brunsell Fjeld,                                                                   for kontor og administrasjon Daniel Karlsen,                                                  for samferdsel og teknisk; Egil Pedersen                                                            og for kirke, kultur og oppvekst; Eva Larsen.

Pensjonist i Fagforbundet

For 2023 er kontingent for pensjonistene kr 1350, fordelt på to halvårsregninger a kr 675. Kontingent for pensjonister 76-80år er på kr 500 årlig. Dette gjelder ikke for pensjonister som er født i 1947 eller tidligere som allerede er fritatt for kontingent.

Tillitsvalgtes år - hverdagsheltene vi ikke må glemme

Vi har mange plasstillitsvalgt som hver dag er ute i avdelinger og hjelper våre medlemmer. 2019 er deres år. Takk for deres innsats. Sammen er vi sterke.

MELLOMOPPGJØR 2019

Synes du det er mange forvirrende begreper i forbindelse med tariffoppgjør?

Velkommen til familieleir - et godt sted for alle!

Fagforbundet tilbyr i samarbeid med Framflykningen en leir for barnefamilier. Er du organisert i Fagforbundet ta med deg familien din på ferie tur i sommer. Fagforbundet dekker rimligste transport til leieren, kost/losji og aktiviteter for deltagerne. Et sted der hele familien kan slappe av og bli kjent med andre! En lærerik, morsom om minneverdig ferie! En inkluderende leir som gir muligheter for nye bekjentskaper!

Gratulerer med dagen alle kvinner - sammen skaper vi et likestilt samfunn!

Fagforbundet hever stemmen for retten til hele, faste stillinger, til lik lønn for arbeid av lik verdi og i solidaritet med våre søstres kamp over hele verden. Vi oppfordrer våre medlemmer til å gå i tog/ markere dagen for alle kamper som er vunnet og samtidig ruste opp til kamper vi vi må kjempe inn i fremtiden.

NAV i en digital verden 2.-3.april 2019

Fagforbundet inviterer til konferanse for sine medlemmer med fokus på det sosialfaglige arbeidet i NAV og konsekvenser ved vår digitale hverdag.

Inspirasjonsforedrag" Tilbake til livet"

Simen Almås forteller sin historie etter både å ha vært i en eksplosjonsulykke som 13-åring og overlevd utøya i 2011.

Innkalling årsmøte 2019

Fagforbundet avd 193, Eidskog, innkaller til årsmøte 28/1-19 kl 18.00 i kommunestyresalen. Påmelding (pga mat) på sms (med navn og antall) på sms til 412 44 101

Fagdag for kirke og gravferdsansatte 1.-2.april 2019

Fagforbundet Oppland, Buskerud, Akershus, Hedmark og Østfold, Yrkesseksjon Kirke, Kultur og Oppvekst inviterer til gratis fagdag 1.-2.april 2019