Lytt til podkasten Fagprat

Sjekk ut det splitter nye faglige tilbudet fra Yrkesseksjon helse og sosial i Fagforbundet, podkasten Fagprat.

Her kan du for eksempel høre en episode om yrkeskonkurranser, en om ungdomshjernen og en om Fagforbundets ledertreningsprogram. Det kommer flere episoder utover våren, med nyttige temaer som veiledning, mosjon, etikk og tannhelse.

Hvordan holder jeg meg oppdatert på podkasten Fagprat?

Det enkleste er å søke etter Fagprat i podkast-appen din på mobilen, der du vanligvis hører på podkast. Har du ikke en podkast-app allerede, kan du laste ned for eksempel Spotify eller SoundCloud. Fagprat ligger i Spotify, Apple Podcast, Google Podcast og SoundCloud. Der kan du følge Fagprat og få helt ferske episoder rett i appen.

Hvis du ikke er så vant med podkast fra før, kan vi tipse om at det egner seg veldig godt å høre på episodene i bilen, når du går tur med hunden, hvis du sitter på toget, mens du trener eller mens du driver med favoritthobbyen din. Det er kjekt å få tak i et headset hvis du ikke har det fra før. Smart måte å få faglig oppdatering på mens man gjør noe annet, ikke sant?

Har du tips til temaer du kunne tenke deg å høre mer om? Send en epost til marte.saugestad@fagforbundet.no