Siste samling på Ledertreningsprogrammet 2023/24 vel gjennomført

Deltakerne på Ledertreningsprogrammet 2023/24 viser stolt fram diplomet som bekrefter gjennomføringen av programmet. Marianne Darre fra AFF helt til venstre og leder av Yrkesseksjon kontor og administrasjon i Fagforbundet, Trond Finstad, helt til høyre.

Deltakerne deltok på avslutningssamling over to dager i starten av april i regi av Fagforbundet og seniorkonsulent i AFF Marianne Darre.

11.04.2024 av Martin Raaen Eidissen
Sist oppdatert: 11.04.2024

Ledertreningsprogrammet er et av de viktigste tilbudene vi har til ledere som er medlemmer i Fagforbundet. Samarbeidet vi har hatt med AFF om programmet over mange år et tradisjonsrikt og faglig betydningsfullt ledelsestilbud, og vi har gjennom årene fått mange gode tilbakemeldinger på dette.

I årets program har 18 deltakere over to fysiske og fire digitale samlinger gått gjennom temaer som hvordan lære av andre, psykologisk trygghet, personlige styrker og overslag, og å lede endring. De har også jobbet med konkrete utfordringer i deres egen lederhverdag med ulik tematikk i mindre grupper på seks deltakere hver.

Årets kull hadde svært positive tilbakemeldinger om programmet, både det faglige innholdet, kontakten de fikk med hverandre og kvaliteten på Marianne Darres undervisningsopplegg og gjennomføring. De ga også uttrykk for at de ønsket å holde kontakten videre med hverandre i de gruppene de hadde deltatt i.

Oppstart av neste runde med Ledertreningsprogrammet blir antakelig høsten 2024. Følg med videre i Yrkesseksjon kontor og administrasjons nyhetsbrev, for her vil vi over sommeren åpne for søking for neste kull.