Ny barnebykontaktperson for Fagforbundet Østfold

Kristin Gjerløw er strålende fornøyd med syv nye faste givere til Fagforbundets SOS-barneby i Angola. (Foto: Privat eie)

Kristin Gjerløw har tatt over oppgaven som barnebykontakt i Fagforbundet Østfold og kan allerede glede seg over syv nye bidragsytere på representantskapet i nye Østfold i mars. Fra før av har fylket 278 faste givere

22.03.2024 av Ingunn Eriksen
Sist oppdatert: 22.03.2024

Kristin er leder av Yrkesseksjon kirke, kultur og oppvekst og er barne- og ungdomsarbeider av yrke. Hun har vært frikjøpt tillitsvalgt i mange år, og har alltid hatt med barnebrosjyrer med på møter med tillitsvalgte og til medlemmene på arbeidsplassbesøk.

– Jeg har alltid hatt et engasjement for både barnebyen og Østfoldhuset i barnebyen. Jeg er skikkelig stolt over å vite at vi gjør en forskjell for både barna og lokalsamfunnet. De tidligere barnebykontaktene i Østfold har gjort en flott jobb, og jeg har som mål å fortsette i deres fotspor, forteller Kristin.