Julehilsen2023

Veien til julenissen Til venstre for månen, nord over trærne. To ganger rundt en blinkende stjerne. Ta så til høyre der alvene bor. Så litt på skrå der snøklokker gror. Høyt over fjellet der trollene lever. Litt under stedet der stjerneskudd svever. Og så til slutt hvis du virkelig tror, kommer du dit hvor julenissen bor.

21.12.2023 av Lisbeth Næss
Sist oppdatert: 21.12.2023

Kjære alle sammen!

Ja, så ble det juletid i år igjen og vi legger nok et år bak oss. Dette året kan det også skrives og sies mye om, «meeen» nå er det snart over og et nytt år kommer.

Det har vært et travelt år for de fleste og alle har stått på og vi i fagforbundet er sååå stolte over hva hver og en av dere presterer i en travel hverdag. Dessverre er det vært en del sykdom rundt om nå før jul, men vi får håpe det snart stabiliserer seg.

Nå er det jul og en tid man prøver å trappe litt ned. En tid som gir oss gode minner som vi lever lenge på og som vi tar med oss videre. Det er tiden for glede, latter, god mat, takknemlighet og kos.

Og mens mange kan ta fri og bare nyte julen er det mange yrkesgrupper som trengs på jobb for å holde hjulene i gang med å yte gode tjenester for våre innbyggere.

Uansett om du er har fri eller ei så ønsker vi i Fagforbundet Helseforetak Vestfold å takke alle dere medlemmer for stå på viljen, omsorgen og tålmodigheten dere har hatt dette året.

Husk å være god mot alle – nestekjærlighet er den beste medisin.

Ønsker dere alle en god jul og et riktig godt nytt år.

Fagforbundet Helseforetak Vestfold

imagez39u.png