Klubbmøte

Fra venstre Beate Veronica Munkvold, styremedlem / vara, Hege Gustavson Eriksen, klubbtillitsvalgt og Arnstein Skjærseth, styremedlem. (Foto: Fagforbundet Orkland)

Klubbmøte med valg av klubbleder og klubbstyre.

15.11.2023 av Ragnar Martin Opøien
Sist oppdatert: 15.11.2023

Tirsdag 14. november så var det innkalt til klubbmøte ved Grøtte skole. Leder i Fagforbundet Orkland informerte litt om hva fagforeninga gjør for sine medlemmer. Så ble det informert om klubbstrukturen og klubbtillitsvalgt opplæringen.

Klubbleder Nina Olsen informert om hva som rører seg innenfor skole sektoren, litt om tariffmakt og medlemsutvikling.

Det ble gjennomført valg av klubbtillitsvalgt og klubbstyre.
Hege Gustavson Eriksen ble valgt som leder klubbtillitsvalgt, Beate Veronica Munkvold som vara / klubbstyremedlem og Arnstein Skjærseth som klubbstyremedlem.

Dette er det første klubbstyre som etablert i Fagforbundet Orkland.