Fagforbundets ledertreningsprogram 2023-24 godt i gang

Ledertreningsprogram 2023-24

Ledertreningsprogram 2023-24 (Foto: Martin Raaen Eidissen)

18. og 19. oktober var det oppstartssamling for Fagforbundets ledertreningsprogram. Programmet gjennomføres i samarbeid med organisasjonen AFF, som tilbyr ulike former for videreutdanning og utvikling for ledere.

20.10.2023 av Martin Raaen Eidissen
Sist oppdatert: 20.10.2023

Oktober-samlingen er den første av fem samlinger, og deltakerne er ledere med personalansvar på ulike nivåer som er medlemmer av Fagforbundet.

Ledertreningsprogrammet Fagforbundet tilbyr er et svært ettertraktet og anerkjent utviklingsprogram for ledere, og også årets kull har gitt gode tilbakemeldinger på innholdet så langt.

Fagforbundet er opptatt av å være et forbund for hele laget på arbeidsplassen, og ledere vi har som medlemmer er viktige bidragsytere i vårt lag.

Dersom du er leder og syns ledertreningsprogrammet virker interessant bør du følge med på nyhetsbrevet vårt, hvor vi årlig legger ut invitasjon til å søke om å være med på programmet.