Nasjonal barnehagekonferanse

Klar for årets nasjonale barnehagekonferanse?

Klar for årets nasjonale barnehagekonferanse? (Foto: Birgit Dannenberg)

Fagforbundet arrangerer nasjonal konferanse for våre medlemmer som jobber i en PBL-barnehage, torsdag 30 november 2023 på Thon Arena, Lillestrøm.

12.09.2023 av ingri.bjornevik@fagforbundet.no
Sist oppdatert: 12.09.2023

Sist Fagforbundet arrangerte nasjonal barnehagekonferanse var helt tilbake i 2019. Fire år og en pandemi senere er det igjen klart for å samle barnehageansatte til faglige og gode diskusjoner.

Du kan melde deg på konferansen, via denne påmeldingslenken; Konferanse for medlemmer i PBL (provisoevent.no)

Informasjon om årets konferanse

Sted: Thon Arena på Lillestrøm- Thon Hotel Arena | Thon Hotels

Tid: Torsdag 30. november 2023 kl. 1000 – 1700.

Hvordan redusere sykefraværet i barnehagen

• Innledning fra prosjektleder for IA-bransjeprogram ved Rakel M Solbu og
  • Hvilken rolle har Fagforbundet som part i bransjeprogrammet ved Randi Røvik

Ny nasjonal barnehagestrategi – hvordan påvirker den din barnehagehverdag

• Hvordan kan du via Fagforbundet påvirke barnehagesektoren

Julefeiring i barnehagen, Jan-Fredrik Laskerud gir deg et humoristisk skråblikk på jul i barnehagen. Han tar med gitar😊

Opplevelsene åpner veien for undring ved Jorge Navarro-Fica

Et tilstedeværende personale støtter oppunder og verner om barnas undringsbegjær, og dette bidrar til et utviklende læringsmiljø for barna.

Gjennom å se på samspillet mellom utdanning og praksis viser hvordan barnas møter i uterommet fører til fargerike endringsprosesser. Barn utvikler seg gjennom meningsfulle opplevelser i barnehagen.

Programkomiteen gleder seg til å ta imot engasjerte konferansedeltakere på Lillestrøm.