Follo Pride-paraden med Fagforbundet Ås

Marcus Oterholm og Ellen Ceeberg

Marcus Oterholm og Ellen Ceeberg (Foto: Marcus Oterholm)

Tirsdag 12 - lørdag 16 september er det Follo Pride! Det hele avsluttes med en flott parade og stor konsert på lørdagen. Paraden går fra Vitenparken på NMBU til Lillebrand, hvor det blir musikk og underholdning.

07.09.2023
Sist oppdatert: 07.09.2023

Vi vil gjerne invitere deg til å gå sammen med oss og de andre Fagforbundene i Follo. Du kan møte oss på Vitenparken fra kl. 13.00, paraden starter kl 14.00. Se etter den store fine fanen vår.

Hvis du vil låne flagg, eller stashe deg opp med litt sminke og glitter sammen med oss, så har vi dette med oss til Vitenparken.

Vi gleder oss kjempemasse til å gå i paraden, og håper å se DEG der også! Ta gjerne med deg familie, venner eller en kollega. Også ikke medlemmer er hjertlig velkommen til å gå med oss.

Stooore klemmer fra Ellen og Marcus, mangfoldansvarlige i Fagforbundet Ås.