Byggdrifterkonferansen 2023 er fulltegnet

Byggdrifter i teknisk rom.

Byggdrifter i teknisk rom. (Foto: Fagforbundet / High & Low Studios.)

Fagforbundet arrangerer konferanse for byggdriftere 8. – 9. november 2023 på Quality Airport Hotel Gardermoen.

30.06.2023 av Yrkesseksjon samferdsel og teknisk
Sist oppdatert: 16.10.2023

Sist Fagforbundet arrangerte byggdrifterkonferanse var helt tilbake i 2019. Fire år og en pandemi senere er det igjen klart for å samle 100 byggdriftere til faglige innlegg og gode diskusjoner.

Konferansen er nå fulltegnet, men om du ønsker å sette deg på venteliste, kan du gjøre det via påmeldingslenken:

Gå hit for påmelding.

Sterkt program

Årets program vil ha en rikholdig meny av faglige innlegg om det meste som rører seg innen byggdrifterfaget og -yrket. Det vil dessuten bli mulighet til å stille spørsmål til innlederne om det du måtte lure på, og mange av innlederne vil være tilgjengelige for en prat gjennom konferansen. Blant annet vil programmet komme innom:

• Sirkulærøkonomi i praksis
  • Bærekraftig drift i egenregi
  • Energieffektivisering
  • Involvering i nybyggprosjekt
  • Håndtering av vold og trusler
  • Hvordan bygge et godt og inkluderende arbeidsmiljø
  • De nye læremidlene i byggdrifterfaget
  • Videreutdanning

I programkomiteen sitter medlemmene i Fagforbundets faggruppe for byggdrift og eiendomsforvaltning. De gleder seg til å ta imot engasjerte konferansedeltakere.

- Dette blir et ordentlig høydepunkt og programmet ligger an til å bli veldig interessant, ikke minst er dette en flott faglig møteplass. Her er det bare å melde seg på først som sist, oppfordrer faggruppeleder Øyvind Eklo.

Dette får du

Ved påmelding til hele konferansen får du i tillegg til et spennende fagprogram:

• Overnatting 8. – 9. november
  • Lunsj og middag 8. november.
  • Frokost og lunsj 9. november.

Byggdrifterkonferansen 2023 – rammeprogram:

• Programstart: 8. november kl. 11:00
  • Programslutt: 9. november kl. 14:00

Detaljert program kommer.

Priser

Konferanse med overnatting og måltider 8. - 9. november:                                        4124 kr

Dagpakke 8. november:                                                                                                               2062 kr

Dagpakke 9. november:                                                                                                               2062 kr

Middag som tillegg til dagpakke 8. november                                                                    915 kr

Merk at konferansen er fulltegnet, men at du kan sette deg på venteliste via denne lenken.

Fra 2. september gjelder ordinære priser. Deltakelse på konferansen forutsetter medlemskap i Fagforbundet.

Påmeldingsfrist er 8. oktober.