En liten hilsen fra faggruppe kontor

Fagggruppemøte i K15

Fagggruppemøte i K15 (Foto: Josephine Sayo Habana)

Faggruppe kontor ønsker alle en god og avslappende sommer!

29.06.2023 av Lyra Lluka
Sist oppdatert: 29.06.2023

Som alle andre er vi i faggruppe kontor klare for ferieavvikling. Vi ser tilbake på en vår med fin aktivitet; vi har arrangert webinar om personvern og vi har sammen med faggruppe HR- og personal arrangert fagdag i anledning de kontoransattes dag. Siste arrangement var et fysisk arrangement, og vi synes det er veldig fint å møtes fysisk. Etter pandemien har vi sett at fysiske møter innimellom erstattes med digitale møter. Det kan være både bærekraftig, billig og effektivt, men du verden hvor mye du mister av møter med andre mennesker. Blikkontakt og kroppsspråk er viktige kommunikasjonskanaler som ikke er like enkle å formidle i digitale møter, og ikke minst småprat: Hva opptar oss på fritiden? Hva har skjedd siden sist? Er det travelt på jobb?

For å svare på det: Ja, det er travelt på jobb (det er det vel for alle?) og det som opptar oss akkurat i dag er dette: Sett pris på god service! Gi god service selv, og takk og anerkjenn de som gir deg god service. Husk! Møt blikket på den som sitter i kassa på butikken, og smil.

God sommer!