Fagforbunds uka juni -23

Sparebank 1/LoFavør og Fagforbundet på stand

Sparebank 1/LoFavør og Fagforbundet på stand (Foto: Lisbeth Næss)

Fagforbunds uka er en uke for verving og medlemspleie med ekstra aktivitet ute på arbeidsplassene.

23.06.2023 av Lisbeth Næss
Sist oppdatert: 23.06.2023

Vi i Fagforbundet helseforetak Vestfold har nå gjennomført en vellykket uke med mange besøk rundt om til våre medlemmer.

Sykehuset i Vestfold er spred utover hele fylke med lokasjoner fra Holmestrand til Kysthospitalet i Stavern. Vi har denne uka vært innom Kysthospitalet Furubakken, Larvik sykehus, Skjerve, Linde, sykehuset i Tønsberg og akuttpsykiatrien.

Vi hadde også med oss vår samarbeidspartner Sparebank 1/LoFavør på stand på sykehuset i Tønsberg.

Vi har servert yoghurter, is, boller og kaffe … pratet med mange hyggelige medlemmer og også noen potensielle nye medlemmer.

Tidligere i uka inviterte vi også Carol Rasmussen, yrkesseksjonsleder kontor og administrasjon på fylket for et møte med leder og nestleder lokalt hos oss. Dette for å planlegge hva de kan gjøre faglig for våre medlemmer det neste halve året.

Vi syntes det er veldig hyggelig å komme ut å møte alle medlemmene våre og vis at vi er der for de.

Takk for en flott Fagforbunds uke.

image8e8r.png    imageswrn8.png

image6eo6u.png  image0hz9u.png