Merkefest

Her er jubilantane for 40 år med medlemskap i Fagforbundet.

Her er jubilantane for 40 år med medlemskap i Fagforbundet. (Foto: Privat)

Onsdag 31. mai hadde me merkefest med middag for medlemmar med 25 og 40 års medlemskap på Klingenberg hotell.

12.06.2023 av Jeron Joseph
Sist oppdatert: 12.06.2023

Der vart me ønskt velkommen av Ørjan Myrmel, fylkesleiar for Fagforbundet Vestland. Lene Risløw, leiar i Fagforbundet Årdal, heldt tale og delte ut merker og diplomar til 25-årsjubilantane.

Dette er Fagforbundet Årdal sine medlemmer som har vært i foreningen i 25 år.
Dette er Fagforbundet Årdal sine medlemmer som har vært i foreningen i 25 år. (Foto: Privat)

40-årsjubilantane mottok LO-merke og diplom av Janne Camilla Høivik, hovudtillitsvald i Årdal kommune. Ingeborg Hjelle frå styret delte ut blomsterbukettar til alle jubilantane.

Ingrid Molland Sanden, sang/piano og Marie Ouren Jentoftsen, kornett
Ingrid Molland Sanden, sang/piano og Marie Ouren Jentoftsen, kornett (Foto: Privat)

To dyktige jenter, Ingrid Molland Sanden, sang/piano og Marie Ouren Jentoftsen, kornett sto for underhaldningen.

Me i styret er nøgd med å få gjere stas på dei flotte medlemmane våre og ser fram til neste merkefest i 2024