Lierdagene 2023

Fra venstre Aina Sjøøsten Nilsen HTV, Åse Karin Killingberg Brørvik leder og HTV, Birgitte Qværnstrøm, nestleder og HTV i Fagforbundet Lier

Fagforbundet Lier hadde stand på Lierdagene 3. og 4. juni. Målet med standen var å oppfordre alle til å bruke stemmeretten på kommunestyrevalget og fylkestingsvalget 11. september.

04.06.2023 av Astrid Isene
Sist oppdatert: 04.06.2023

Ett annet mål var å få pratet med medlemmer og få noen nye medlemmer. Veldig mange var innom vår stand for å slå av en prat. Vi hadde også en konkuranse hvor deltagerne skulle gjette på hvor mange twist det var i ett norgessglass. Mange deltok og vi fikk to vinnere som bel trukket på slutten av dagen på søndag.

Vervet ett par nye medlemmer ble det også.

Vi har delt ut nesten 300 brosjyrer hvor vi oppfordrer alle til å bruke stemmeretten sin.

Vi har stilt alle 9 partier som stiller med liste til kommunestyrevalget 12 like spørsmål.

Vi vil gjerne gi medlemmene og innbyggere i Lier kommune, mest mulig kunnskap om hva partiene går inn for i spørsmål som vi tror er viktige for dem som arbeidstakere og innbyggere i Lier kommune.

Se vedlegg nederst i denne artikkelen, der er vår brosjyre med alle svarene.

Fagforbundet Lier sin stand under Lierdagene.
Fagforbundet Lier sin stand under Lierdagene. (Foto: Astrid Solberg Isene)
Nytt medlem på Lierdagene
Nytt medlem på Lierdagene (Foto: Astrid Solberg Isene)
Interessant lese stoff