Del ut fotballer - med lokalavisa på slep!

Likestilling på fotballbanen og i arbeidslivet

Likestilling på fotballbanen og i arbeidslivet (Foto: Kjell-Erik Kallset)

Fagforbundet sponser et nett med fotballer til lokale jentelag! Ta med lokalavisa og vis at Fagforbundet er opptatt av likestilling på fotballbanen og i arbeidslivet!

15.05.2023 av Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 15.05.2023

Samarbeidsavtale lokalt

Det er viktig å få ut utstyr til jentelag lokalt, og det er viktig å synliggjøre kampen for likestilling på fotballbanen så vel som i arbeidslivet.

Hvis dere inngår samarbeidsavtale med et eller flere lokale jentelag, får dere baller i nett tilsendt gratis. Dere kan søke om å få dekket deler av utgifter som samarbeidsavtalen innbefatter. Det kan være stadionreklame, reklame på drakter, innkjøp av utstyr fra nettbutikken, aktiviteter i forbindelse med cuper og mye mer.

Inviter lokalavisa, send inn bilder til oss og legg ut på Facebook, Instagram og TikTok , hvis dere har.

Her er et ukast til samarbeidsavtale dere kan bruke. Juster og tilpass lokale forhold og avtaler. Send inn til marianne.solem@fagforbundet.no

Inviter lokalavisa

Dere kan få fotballer tilsendt uten samarbeidsavtale. Men vi ber om at dere får med lokalavisa når dere deler ut ballene. Send inn bilder til oss.
Uten samarbeidsavtale betaler dere kun for porto for fotballene dere bestiller i nettbutikken