Årsmøtet er vel gjennomført

Fremmøtte på årsmøtet.

Fremmøtte på årsmøtet. (Foto: Elisabeth Erikstad)

28. Februar avholdt Fagforbundet Gildeskål årsmøte. Det møtte opp 32 medlemmer samt at vi fikk besøk av Joachim Andreas Bjørndal fra Fagforbundet Nordland.

02.03.2023
Sist oppdatert: 02.03.2023

Det var god steming blant de fremmøtte. årsmøte sakene ble gått gjennom og Joachim holdt ett flott foredrag om det å være engasjert.

Cecilia på Heimsjyen hadde lagd en deilig lasagne med ferske rundstykker og salat til oss som dessert fikk vi smakfulle kaker og kaffe.

Vi delte også ut diplom og pin til Jubilanter.

Kent Inge Sandnes Pedersen mottok på vegne av Anne Pedersen diplom og pin for 25 års medlemskap, Eli Pettersen og Øystein Aunan mottok for 25 års medlemskap, mens Edvard Endresen mottok for 40 års medlemskap. (Foto: Elisabeth Erikstad)
Sheila Hansen takkes av etter flere år i styret. Joachim takkes for å ha tatt turen til Gildeskål (Foto: Elisabeth Erikstad)

Vi takker alle fremmøtte og håper vi snart sees igjen.