Fagforbundet deltar på UMAMI 2023

Enten du er kokk, dietetiker, kjøkkenleder, kostøkonom, servicemedarbeider eller kjøkken-/kantineassistent, er du velkommen som medlem. Illustrasjonsfoto. (Foto: Birgit Dannenberg / Fagforbundet)

UMAMI, tidligere SMAK, er Norges største messe for næringsmiddelindustri og matfag. Messen finner sted i Nova Spektrum i Lillestrøm. Fagforbundet deltar med stand og foredrag fra tirsdag 14. februar til og med fredag 17. februar.

13.02.2023 av Marianne Solem
Sist oppdatert: 13.02.2023

Fagforbundet har stand nr E05-08 i Nova Spektrum i Lillestrøm, disse dagene. Adressen er Messeveien 8, 2004 Lillestrøm.

Torsdag 16. februar holder Fagforbundet foredrag fra kl 14.00 - 15.00 i møterom A1-2: Kokk i sykehus og kommune. Tema: Om hvordan vi sørger for god mat og riktig ernæring til syke og sårbare mennesker over hele Norge.

Du får møte dyktige kokker fra både kommune- og spesialisthelsetjenesten, som skal fortelle om hvordan de tenker og jobber for å sørge for at syke og sårbare mennesker får riktig kost og gode måltidsopplevelser.

Kontaktperson: Erlend Eliassen, leder faggruppa for ernæring, tlf 41856444.

For påmelding og mer informasjon om UMAMI