Høy aktivitet og gode diskusjoner

Aina Larssen, Iren Mari Luther, Lise Larsen, Christin Ø. Haslestad, Sigrun B Perez, Ingvar Skjerve, Cecilie Haga, Eskild Hustvedt, Lizeth M Hansen, Loyd Forbes, Emilie Storli, Helge Sporsheim, Tonje Thorbjørnsen. (Bjørn-Roger Steen var ikke tilstede) (Foto: Marianne Solem/Informasjonsavdelinga)

09.02.2023 av Marianne Solem/Informasjonsavdelinga
Sist oppdatert: 09.02.2023

Yrkesseksjon helse og sosial har gjennomført styremøte og strategisamling. Tre innholdsrike dager med styrearbeid og vedtak er fattet. Planer og aktiviteter for tiden som kommer er bestemt, og viktige strategiske føringer er diskutert. -Det har vært veldig fine dager, forteller leder for yrkesseksjon helse og sosial, Iren Mari Luther. -Styret er en bra gjeng og de ansatte er fantastiske. Det har vært samlet så mye kompetanse i rommet disse dagene. Det har vært en aktiv gjeng, god stemning og høyt under taket, smiler hun.

Det har vært mye aktivitet i seksjonen etter all mediedekningen om eldreomsorgen som berører mange av Fagforbundets medlemmer. Helsepersonellkommisjonen har lagt fram sin rapport, og det er mye som rører seg i mange av yrkesgruppene som tilhører seksjonen. - Det har vært godt og viktig å samles for å drøfte og diskutere problemstillinger, tatt oss tid til å samle oss og være tydelig på politikken Fagforbundet står for, sier Luther.