Jubilanter

Medlemmer som har 40 års medlemskap i LO, og som har 25 års medlemskap i fagforbundet. (Foto: Fagforbundet Orkland)

Jubileumsmarkering for 40 års medlemskap i LO og 25 års medlemskap i Fagforbundet.

14.12.2022 av Ragnar Opøien
Sist oppdatert: 14.12.2022

Tirsdag 6. desember hadde Fagforbundet Orkland sin årlige markering for de som har vært 40 år i LO, og 25 års medlemskap i Fagforbundet.

Fagforbundet Orkland inviterte jubilantene til middag ved Bårdshaug Herregård. Det var 13 stykker som valgte å takke ja til invitasjonen. Fagforeninges styre var også innvitert til å være med på markeringen.

Randi Løkstad, Kari Landrø, Målfrid Halsetrønning og Hallbjørg Bjerkan, 40 i LO

Frank Landrø, Lise Berge, Jarle Havik, Grete Hegle, Tove Fagerås Midtsand, Anne Brith Wiggen, Ingrid Hansen og Lisbeth Groeggen, 25 års medlemskap i Fagforbundet.

Vi gratulerer.