Velkommen til nytt styre for Yrkesseksjon kontor og administrasjon!

Yrkesseksjonsstyret Kontor og Administrasjon

Yrkesseksjonsstyret Kontor og Administrasjon (Foto: André Haugen)

I forbindelse med Fagforbundets 5. ordinære landsmøte har vi fått nytt styre i yrkesseksjon kontor og administrasjon! Klikk og les hvem.

19.10.2022
Sist oppdatert: 20.10.2022

I disse dager er over 450 delegater samlet i arbeiderbevegelsens egen storstue, nemlig Folkets hus i Oslo.  Tirsdag var det duket for valg og vi har med det fått nytt styre.

Trond Finstad, gjenvalgt som leder, gleder seg til å ta fatt på en ny periode;

Jeg gleder meg sammen med det nyvalgte styret til å ta fatt på det viktige arbeidet for våre medlemmer i yrkesseksjon kontor og administrasjon.

Det nyvalgte styret består av dyktige tillitsvalgte med en bred sammensatt kompetanse. Vi skal arbeide for å sette våre medlemmer i stand til å utøve yrket sitt i dag, i morgen og 10 år frem i tid.

Utfordringene med digitalisering/automatisering vil forandre alle yrker. Og en vanskelig økonomisk situasjon gjør at det er utfordrende for mange å få gjort sin jobb til det beste for innbyggerne.

Et av de nyinnvalgte medlemmene, Lensley Baya, har følgende å si om dagene som kommer:

Jeg gleder meg til å jobbe sammen med YKA-styret i kommende periode. Jeg tar med meg en bred erfaring innen IKT og digitalisering. Og nå som vi får et eget kapittel om digitalisering i prinsipp- og handlingsprogrammet, gleder jeg meg til å bidra med å utforme den og ikke minst følge opp dette arbeidet. Dette toget er allerede i ferd med å forlate perrongen og vi må være ombord!

Styret i sin helhet ble som følger

Yrkesseksjon, kontor og administrasjon

Leder: (også valgt til arbeidsutvalget) Trond Finstad fra Viken

Nestleder: Mette J. Asmyhr fra Viken