Yrkesseksjonsleder Trond Finstad på besøk i Kristiansand

Arbeidsplassbesøk Samsen kulturhus, Kristiansand

Arbeidsplassbesøk Samsen kulturhus, Kristiansand (Foto: Martin Raaen Eidissen)

Leder av yrkesseksjon kontor og administrasjon og AU-medlem, Trond Finstad, var i forrige uke på besøk hos Fagforbundet Agder og Fagforbundet Kristiansand.

13.09.2022 av Martin Raaen Eidissen
Sist oppdatert: 13.09.2022

Besøket startet med medlemsmøte og arbeidsplassbesøk på Tangvall, det tidligere rådhuset i tidligere Søgne kommune. Her holdt Finstad innlegg for medlemmer i lønn- og regnskapsavdelingen i Kristiansand kommune.

Deretter fulgte arbeidsplassbesøk og medlemsmøte hos Flyt bomselskap i Vågsbygd i Kristiansand.

Turen bar videre til Samsen kulturhus, med en innholdsrik omvisning og møte med leder Terje Roar Madsen og kontorleder og plasstillitsvalgt Anne-Mette Torgersen.

Før lunsj stod Finstad, i kompani med leder for yrkesseksjon kontor og administrasjon i Kristiansand, Jan Roger Nilsen, leder for yrkesseksjon kontor og administrasjon i Agder Rita Wroldsen og rådgiver Martin Raaen Eidissen på stand for Fagforbundet på rådhuset i Kristiansand.

Etter lunsj hadde Finstad, i kompani med Jan Roger Nilsen og Rita Wroldsen et innholdsrikt møte med direktør i Nav Kristiansand, Heidi Døsvik, før turen gikk videre til et arbeidsplassbesøk hos administrasjonen for barnevernet i Kristiansand.

Dagen ble avsluttet med medlemsmøte i kommunestyresalen i Kristiansand kommune, der Trond Finstad holdt innlegg om hvordan og hvorfor det er fordelaktig å beholde offentlige tjenester i egenregi.