Info frå Fagforbundet Sunnfjord

Info skriv er sendt ut til medlemmane pr Mail. * Kva kostar eit medlemsskap? * Kan elevar og studentar vere medlem og kva kostar det. * Kva for medlemsfordelar har ein som medlem i fagforbundet?

16.08.2022
Sist oppdatert: 16.08.2022

Informasjon skriv frå Fagforbundet Sunnfjord

Sommaren er på hell og dei aller fleste er tilbake på jobb.

Ny start og nye moglegheiter. Har du fått ein ny kollega?

Minner om verve konkuransen som fagforbundet Sunnfjord har gåande- Ein står sterkare saman enn aleine. Sjå www.fagforbundet.no bli medlem-

Verv ein kollega då vell

Kva kostar eit medlemskap?: Månadleg kontingent for yrkesaktive medlemmer er 1,45% av brutto lønn. Kontingenten er  slik at mindre du tenar des mindre betalar ein. I tillegg kjem Obligatoriske forsikringar a 125 kr. Les meir på Priser (fagforbundet.no).

Kan studentar elevar og lærlingar bli medlem hos Fagforbundet?

Student medlem:  Kr 250 i halvåret inkludert innbu og stønadskasse.

Elevmedlemmer  Gratis medlemskap- utan innbu forsikring.

Eller:                     Kr 250 i halvåret. Med innbo og stønadskasse.

Lærlinger:             Gratis medlemskap utan innbu forsikring.

Eller:                       Kr.250 kr Med innbu forsikring. Da er også stønadskassa inkludert.

Kva fordelar er det med å vere medlem?

Medlemsfordeler | Fagforbundet ❤️ og Velkommen til LOfavør (lofavor.no)

Stipend ordning: Som medlem i Fagforbundet kan du få stipend til grunn-, etter- og vidareutdanning og yrkesfaglige kurs:

Du kan søke om støtte til:

• Utdanning ved universiteter og høgskular
  • Utdanning ved godkjente fagskoler
  • Utdanning ved videregående skole og grunnskole
  • Anna etter- og vidareutdanning
  • Praksiskandidatopplæring
  • Yrkesfaglige kurs
  • Lese- og skrivekurs med data (Gjelder medlemmer med lese- og skrivevansker)

Som medlem i Fagforbundet får du også 15 prosent rabatt på ordinære nettkurs på Høyskolen Kristiania.

Du får også rabatt hos Pednettakademiet om du vil ta fagbrev som helsefagarbeider eller barne- og ungdomsarbeider.

Les mer og søk stipend