Verve konkurranse

Vervekonkurranse Fagforbundet Sunnfjord Fagforbundet Sunnfjord har vedtatt i i handlingsplanen å ha vervekonkurranse. Vi trekke ut 2 vinnarar som får gåve kort på kr 1000,-( gjeld verving i heile 2022) I tillegg trekker vi ut profilerings premiar og andre overraskingar😊 ( frå mai til november 2022) Vi trekke ut overraskelse til arbeidsplass. Bli med då vel.

09.06.2022
Sist oppdatert: 09.06.2022

Kor mykje kostar det å være medlem? Sjå: www.fagforbundet.no

Kan eg som berre jobbar ekstra / tilkalling vere medlem? JA

Kan lærlingar og studentar vervast? Ja

Medlemsfordeler:

Medlemsfordeler | Fagforbundet ❤️

Kontingent: Priser (fagforbundet.no)

I VEKE 25 BLIR DET MANGE FLOTTE PREMIER I TILLEGG:

• Stafettpinne - hvilken fagforening verver best i uke 25? Alle fagforeninger som øker sin prosentandel yrkesaktive medlemmer med tre prosent eller mer i uke 25, er med i trekningen av artikler i nettbutikken til kr 10 000,-. Økningen av yrkesaktive måles med tallene fra uke 24. Dette gjelder verving av yrkesaktive medlemmer.
  • Eksklusivt digitalt tilbud til alle medlemmer i fagforbundsuka, mer informasjon kommer på sosiale medier.
  • Doble vervepoeng til dem som verver yrkesaktive medlemmer i uke 25. Alle som verver yrkesaktive medlemmer i uke 25 får doble vervepoeng.
  • Gratis billetter til cupfinalen(fotball) for kvinner. Det trekkes ut fem vinnere fra dem som har vervet nye medlemmer i uke 25, vinnerne får to billetter.
  • Som en oppfølging av satsningsområdene i fagforbundsukene 2021, vil dyrepleiere, rådhusansatte og sykepleiere få et nyhetsbrev i uke 25.

Lykke til med vervinga😊 MVH Styret i Fagforbundet Sunnfjord.