Nytt om navn

27.04.2022
Sist oppdatert: 09.05.2022

Ketil Sivertsen ble valgt som ny leder på årsmøtet til Norsk Brannmannsforum 29. mars. Samtidig skiftet forumet navn til Norsk Brann og redningsforum. Han er også leder av Trondheim Brannkorpsforening.

Ketil Sivertsen, leder av Norsk Brann og redningsforum.

Vigdis Tanum er ny nestleder og ny HTV i 40 % i Fagforbundet Drangedal. Vebjørn Stigen er Ny ungdomstillitsvalgt.

Fagforbundet Stor-Elvdal har siden jul fått tre nye tillitsvalgte; Tom Harald Høivang, barne og ungdomskole, Anne Kari Tinnesand, kultur, Tonje Bakke, barnehage.

Tom Harald Høivang
Tom Harald Høivang (Foto: Privat)

Tom Harald Høyvang (Foto: Privat)
Tonje Bakke
Tonje Bakke (Foto: Privat)

Theresa Wallevik er ny hovedtillitsvald i Fagforbundet Voss.

Fagforbundet Loppa har fått en rekke nye tillitsvalgte. Ny leder og nestleder er henholdsvis Halvor Pettersen og Tor Harald Seljevoll.

Fagforbundet Ørsta hadde eit hyggelig medlemsmøte ved Seksjon Tekniske tenester i Ørsta kommune. Der hadde dei ikkje tillitsvald. Per Olav Vadstein tok på seg å vere plasstillitsvald.

Per Olav Vadstein

May-Elisabeth Gran startet som HTV i Fagforbundet Færder 1. april 2022.

Da har endelig Fagforbundet Froland fått en ny hovedtillitsvalgt, han heter Tony Johnsen.

Tony Johnsen, HTV Fagforbundet Froland

Anne Marit Eide er ansatt ved sekretariatet i Fagforbundet Oslo. Hun kommer fra Oslo tingrett.
Anne Marit Eide
Anne Marit Eide (Foto: Fagforbundet Oslo)