Vedtak årsmøte Fagforbundet teoLOgene og nytt styre 2022

Fagforbundet teoLOgene

Fagforbundet teoLOgene (Foto: Birgit Dannenberg)

Årets fagdag og årsmøte i Fagforbundet teoLOgene er over. En rekke vedtak ble fattet, bla en yrkespolitisk plattform og uttalelser. Se nedenfor. En uttalelse som ble vedtatt om Ukraina, blir lagt ut etter språkvask av styret.

31.03.2022 av Thore Wiig Andersen
Sist oppdatert: 05.04.2022

Det ble også valgt nytt styre, se bilde.

Fra venstre oppe:Elling Erichsen pensjonisttillitsvalgt, Andreas Alexander-Sandvold Fosby, Gjøa Kristine Aanderaa (nestleder),Jan-Fredrik Laskerud, Ole Jens Hovda (Opplæringsansvarlig.)

Fra venstre nede: Thore Wiig Andersen (Leder), Heinke Foertsch (kasserer), Audhild Kaarstad, Anne Guro Nesteby Grette. (Studenttillitsvalgt).

Årsmøtet i teoLOgene gjenvalgte Thore Wiig Andersen som leder for to år. Han gleder seg til å fortsette arbeidet med et godt styre. Han er også glad for gode vedtak bla yrkespolitisk plattform, som styringsverktøy videre.

Ellers var fokus på fagdagen kirkelig organisering og klima. Her var det stort engasjement på begge tema både av innledere og deltakere.

Fagforeningen vedtok ellers bla en yrkespolitisk plattform. En hel rekke  resolusjoner ble også vedtatt, se nedenfor.