Snart går fristen ut; Bli med å kåre årets ledere!

Kåring av framtidas unge ledere i kommune-og helsesektoren

Kåring av framtidas unge ledere i kommune-og helsesektoren (Foto: Illustrasjon/KLP)

Vi trenger din hjelp til å kåre årets ledere 2022 i kommune- og helse Norge! De fem beste kandidatene vinner deltakelse på det anerkjente Solstrandprogrammet Accelerate til høsten 2022. Fristen 08.april 2022.

30.03.2022
Sist oppdatert: 30.03.2022

Har du, er du, eller kjenner du en leder i starten av sin lederkarriere i Kommune- og Helse-Norge, som fortjener anerkjennelse for sine egenskaper og kunnskaper som leder? Vi skal kåre «Fremtidens ledere i Kommune- og Helse-Norge 2022», og trenger din nominasjon

Ikke nøl med å nominere en god leder, og husk at man kan nominere noen flere ganger!

Gode ledere skaper et godt arbeidsmiljø

– God ledelse bidrar til bedre arbeidsmiljø og bedre utvikling av både ansatte og tjenester. Som Norges største arbeidstakerorganisasjon, og et forbund som organiserer mange ledere i kommune- og helse Norge, så ønsker vi å finne årest leder og samtidig synliggjøre den gode jobben som gjøres mange steder. Gode ledere er viktige, og de er særlig viktige i offentlig sektor, sier leder i Fagforbundet, Mette Nord.

For å finne årets ledere trenger vi din nominasjon

Du kan sende inn din nominasjon mellom 7. februar og 8. april 2022, og det er lov å nominere flere. De fem beste kandidatene vinner deltakelse på det anerkjente Solstrandprogrammet Accelerate til høsten 2022.