Webinar om «vett og uvett på nett» og motivasjon på kontor

Kontor

Kontor (Foto: Pixabay)

Faggruppe kontor arrangerer et todelt webinar om «vett og uvett på nett» og motivasjon på kontor/hjemmekontor, tirsdag 5. april kl. 13-15.

16.03.2022
Sist oppdatert: 17.03.2022

«Vett og uvett på nett» og motivasjon på kontor

Ingvild Moen vil ta oss igjennom første del av webinaret, og skal snakke om temaet «vett og uvett på nett». Med bakgrunn som lærer og med erfaring fra arbeid for bedrifter i sosiale medier og digital kommunikasjon fra 2009, har hun blitt en suksess som foredragsholder, strategisk rådgiver, leder av workshops og innholdsleverandør i sosiale og digitale kanaler. Ingvild er tidligere kåret til Årets Sosiale Medier Personlighet og har vært topp 3 i ANFOs kåring Årets beste foredragsholder. Hun vil snakke om problemstillinger knyttet til sosiale medier, personvern og digitalt utenforskap.

I siste halvdel vil naprapat Monica Aschim snakke om motivasjon på kontor/hjemmekontor. De fleste medlemmer innenfor yrkesseksjon kontor og administrasjon har kontor som arbeidsplass som inneholder mye stillesittende arbeid. Monica Aschim er naprapat og coach (under sertifisering). Hun vil snakke om motivasjon på jobb, og hvordan komme i god flyt og opprettholde fokus og motivasjon. Hun vil også gi deg tips til god ergonomi, og tips til forebygging av vanlige vondter og belastninger ved mye PC-arbeid.

Lenke til streaming vil bli sendt ut til påmeldte deltakere dagen i forveien.

Webinaret er åpent for alle.

Meld deg på her: https://fagforbundet.provisoevent.no/fagforbundet/events/webinarvettoguvettpaanett/register

Påmeldingsfrist: 4. april