Fagforbundet ønsker velkommen til familieleir sommeren 2023

Hallvard Strønen instruerer på Fagforbundet og Framfylkingens familieleir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole på Ringsaker 2017 (Foto: Nora Malic / Tuva Gunnerud-Åhlén)

Vi følger opp tidligere års suksess med to leirer fylt av aktiviteter for barn og voksne. Det blir én leir på Arbeiderbevegelsens folkehøgskole, Ringsaker i Ringsaker kommune, og en leir på Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune.

08.03.2022 av Anders Stoveland Hauge
Sist oppdatert: 23.02.2023

Her kan Fagforbundets medlemmer med egne barn under 18 år få et rimelig og variert ferietilbud, hvor glede og mestring står i sentrum. I løpet av leirukene blir det mye uteaktiviteter, lek og moro sammen med andre familier fra hele landet. Familieleiren er et samarbeid med Framfylkingen.

Geografisk tilhørighet vil være med på å bestemme hvilken leir du får plass på. For eksempel om du bor sør for Trondheim, er det naturlig at du får tilbud på Ringsaker.

De som ikke har deltatt tidligere, eller fått alternative tilbud, vil ha hovedprioritet.

Arbeiderbevegelsens folkehøgskole i Ringsaker

Uke 26: 26. – 30. juni 2023

Haraldvollen Leirskole i Målselv kommune

Uke 31: 31. juli – 4. august 2023

Deltakeravgiften er kroner 500,- per familie. Fagforbundet dekker rimeligste transport, kost/losji og aktiviteter for alle deltakere.

Påmeldingslinken åpner 28.mars og stenger 13. april 2023.

Meld deg på til Fagforbundets familieleir 2023

Deltakerne vil få svar om de har fått plass innen 2.mai