Påmelding til fagdag og årsmøte 29 og 30 mars 22 er åpnet nå!

Nå er det mulig å melde seg på fagdag og årsmøte 2022 Fagforbundet teoLOgene 29 og 30 mars i Oslo. Fagdag og årsmøte er årets høydepunkt for alle medlemmer hos oss. Vi skal gjøre viktige vedtak for fagforeninga og ha det sosialt og hyggelig sammen, med medlemmer fra hele landet. NB. viktig melding ang påmelding seint og hotell. Pr.21.3.22 kl.10. Pga av stort trøkk på hotellrom i Oslo , grunnet at flere hoteller tar imot flyktninger, kan vi ikke garantere å ordne med hotell til de som melder seg på og skriver at en har hotellbehov rett før årsmøtet. Hotellene krever liste minst ei uke i forveien. Vi har i dag sendt over liste til hotell med de som har meldt seg på til nå og gitt beskjed om behov tom i dag. Ved påmelding fom i dag og ut uka til 24.3, kan vi ikke garantere å ordne hotell, men vil forsøke/ evt finne andre alternativer hvis mulig. Vi vil i såfall gi beskjed til den påmeldte. Ved påmelding fom 25 til 28 mars kan vi ikke ordne hotell, da må den enkelte påmeldte evt ordne og betale selv.

07.03.2022 av Thore Wiig Andersen
Sist oppdatert: 21.03.2022

Link til påmelding finner du her:Påmelding til fagdag og årsmøte 29 og 30 mars 2022 - Google Skjemaer

Påmeldingen er bindende.

HVIS EN SKULLE OPPLEVE DET VANSKELIG PÅMELDING VIA LINK.:Vi vil helst at medlemmer melder seg på via linken, da den gir en samlet systemoversikt for oss over påmeldte med opplysninger og gjør at vi slipper manuelt ekstraarbeid. Skulle du likevel oppleve det vanskelig å bruke linken til påmelding, evt om du er usikker på om du er påmeldt, kan en sende en epost til:

post@teologene.no, så legger vi det manuelt inn for medlemmet.

OBS:

FØLGENDE OPPLYSNINGER MÅ  VÆRE MED I EPOST: FULLT NAVN, SVAR PÅ OM EN TRENGER OVERNATTING 29-30 MARS ( GJELDER FOR DE SOM IKKE BOR I  OSLO, HOTELLOVERNATTING UTOVER DETTE MÅ BEGRUNNES I REELLT BEHOV FOR Å NÅ MØTESTART),  MATALLERGIER, ANDRE BEHOV

Info om fagdag og årsmøte med årsmøtepapirer og denne linken blir sendt til alle medlemmer 17. mars, men det er lurt å melde seg på allerede nå. Fagdagen vil ha et svært spennende program om kirkelig organisering og klima. Kvelden den 29 mars blir det årsmøtemiddag for alle deltagerne.

Husk altså å skrive på navn, kontaktinfo og ikke minst behov ( overnatting, matallergier etc)

Velkommen til fagdag og årsmøte Fagforbundet teoLOgene 2022